четвер, 5 червня 2014 р.

Модуль 11

Рефлексія

 

 Разом з колегами поділився створеним Планом вивчення теми і основними документами Портфоліо, з`ясував в чому переваги процесу ознайомлення всіх  учасників тренінгу з роботами інших, та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. Обговорили, як можна ефективно використовувати комп`ютерні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.  

Модуль 10

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
 при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального матеріалу учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. Потрібно створювати інструкції для дітей, щоб діти мали чіткий план роботи над завданням.


Модуль 9

Рефлексія

При роботі з даним модулем я  зробив такі висновки;
-  як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні;
- роль і місце диференційованого навчання;


Особливу увагу я повиненн приділяти і для учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впоратися. 
Також не слід забувати обдарованих учнів - вони могуть працювати із завданнями підвищеної складності. 

Модуль 8

Рефлексія

Оцінювання в проекті повинно мати за ціль - спрямування дітей на правильний шлях у своєму дослідженні, виявлення проблемних моментів, прогалин у знаннях, а головне потім сформулювати таке завдання, щоб потім ті прогалини прибрати. 

Модуль 7

Рефлексія

В цьому модулі я для себе краще дізнався про роль і призначення учнівської роботи, який я можу використовувати з учнями для навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту,  нарешті зрозумів всі переваги роботи в Вікі, з великим задоволенням розпочав  учнівську роботу на Вікі.   Зовсім по іншому розглянув свій проект, переглянув план роботи та основні питання. Вважаю, що проект створений в вікі,  краще  зв’язаний  із реальним світом, життям  учнів. 

Модуль 6

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Я дізнався на модулі як можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів,  те, яким чином я можу спробувати забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.

Модуль 5

Рефлексія

Дуже важливо, щоб сильніші учні працювали разом з слабшими і вчилися працювати в команді на результат. 

Модуль 4

Рефлексія

Цей модуль допоміг усвідомити позитивні та негативні моменти викорстання Інтернет в навчанні учнів. Також оцінювали  придатність використання інтернет-ресурсів в проектах.

Модуль 3

Рефлексія

 Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме я дізнався, як потрібно будувати змістовні, тематичні та ключові запитання.

Модуль 2

Рефлексія

Ознайомився з методом навчальних проектів і визначив для себе певні пріоритетні напрямки роботи. Створив власне Портфоліо для зберігання матеріалів проекту, персональну сторінку на wiki - сайті.

Модуль 1

Рефлексія

Перший модуль допоміг мені обдумати яким чином створити власне Портфоліо навчального проекту, розглянути вже готові приклади портфоліо навчальних проектів.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар